söndag 1 februari 2015

Weekend in Y-town

Kikar in & säger hej efter en helg i Ystad där batterierna fulltankats. Givetvis har god mat & lika gott sällskap stått i fokus. Helkväll hos mina föräldrar i lördags & födelsedagsbrunch för min kära svärfar på trivsamma Ystad Saltsjöbad idag. En gedigen brunch på alla håll & kanter som avrundades med en långpromenad längs stranden. Älskar Ystads strandpromenad på alla vis. Skog på ena sidan & den breda vita sandstranden på den andra. Så nära & så friskt! Min gamla hemstad kan verkligen surfa vidare på succévågen som Ystad saltsjöbad & dess läge ger besökaren. 
Foton: Via Instagram stoltzmalin

3 kommentarer:

  1. Härliga bilder. Den vid havet är som en tavla. Har inte varit på Ystad Saltsjöbad, men jag får nog planera in
    helg där med sambon. Maria

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Ja det tycker jag absolut du ska göra. Där e super fint på alla vis!

    SvaraRadera
  3. Vilken superhärlig bild på dig och Lillan!

    SvaraRadera