fredag 8 augusti 2014

Kärlek på menyn

Något jag gärna överdoserar i under sommaren är alla läckerheter som kommer från fiskdisken. Aldrig smakar det så bra som i kvällssolen tillsammans med strålande sällskap & ett glas vitt. 
Som ni ser  så har jag varit en riktig latgris när det gäller bloggen denna första sommar som mamma. Men när det kommer till att förtära smarriga rätter är jag allt annat än lat. Dessa veckor har gått i både solens, matens, vännernas och kärlekens tecken. Över diverse middagar har vi både blivit bortskämda och skämt bort så många vänner som kalendern hunnit med. Vilket förklarar varför mobilkameran fått stå i centrum mer än systemkameran. Fokus har helt legat på avkoppling och därmed bortkoppling. Efter helgen ska jag sakta men säkert omprogramera huvudet från semestermode till vardagens verklighet. Med detta sagt behöver inte dagarna bli grå och mulna. Min värdefulla mammaledighet fortsätter i takt med att vår lilla skatt blir större och större. Och sommarkvällarna ser vi till att ta till vara på med maximal effekt då familjen åter är samlad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar