onsdag 23 juli 2014

Days Like a Dream

Semestern tar ut sin fulla rätt & äger därav min kalender dessa veckor. Jo man tackar! Dagar som dessa  får mig att landa i någon form av nirvana. Som om jag lever och frodas i en dröm! Låter nog lite djupt, men så känns det. Sen i fredags har vi haft övernattande gäster, både i form av vänner från huvudstaden  men också mina kära föräldrar. Extra kul att ha gäster på besök när vårt gästrum med egen toalett på källarplan nu har börjat arta sig. För övrigt ser det ut som att trädgården och stranden jobbar skift om vår uppmärksamhet. Vi lever sida vid sida med solen och nyttjar varenda sekund av denna svenska medelhavsvärme. Ett faktum som förklarar varför vi sitter uppe långt ut på natten med nära & kära varenda kväll. Sommar i mitt hjärta, för hela slanten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar