fredag 28 mars 2014

Happy Weekend!

Det ser ut som vi har vädergudarna på vår sida denna helg. Håller tummarna för att den klarblå skyn är här för att stanna. Att vara mammaledig under kommande årstid hurrar jag högt & glatt åt! Inte ofta man kan njuta maximalt av vårsolen om vardagarna. Så det gäller att ta till vara på tiden. 
Ska strax bege oss ut på promenad. Lillsnäckan sover redan gott i vagnen på terassen medan jag studsar runt som en gummiboll för att få så mycket som möjligt gjort. I kväll blir det middag och i morgon står en solig lunch i Lund på ledighetschemat. Jag & min kära familj önskar er alla en strålande start på helgen!

2 kommentarer:

  1. Synd att det inte finns en gillaknapp, för den hade jag tryckt på flera gånger till denna bilden :-)!! Sååå fina ni är, lilla familjen Stoltz!!! Och supersnygg header med by the way!! Stor kram!!!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket fina vän! Du e för go! :) Annica som varit duktig med headern! Får höras om lunch i veckan! Kramar!!

    SvaraRadera