torsdag 20 mars 2014

Coffee on the Go

Idag har vi njutit av solen maximalt, hela dagen. Min dagliga powerwalk övergick i en härlig utelunch med vännen Julia. Därefter var tanken att jag skulle fixa pass åt Amelia. Premiärflygning med lillsnäckan står ju på schemat om några veckor! När jag insåg att där var 30 nummer före mig i kön kändes en kaffe i solen som en bra väntan. Väl tillbaka på polismydigheten (i tron om att marginalen var god) hade mitt nummer precis passerat. Mindre kul! På frågan om kaffet var värt det så är svaret Ja! Bättre lycka i morgon, och mindre kö förhoppningsvis.
 @stoltzmalin

3 kommentarer:

  1. Vilken modell och storlek har du på din Rolex, var köpte du den någonstans?

    SvaraRadera
  2. Mysigt! Fin jacka/tröja du har! Var kommer den ifrån? :) Vad har du för skötväska? :)
    Trevlig helg! :)

    SvaraRadera
  3. Klockans modell heter Datejust. Storleken är midsize och är köpt på Bergströms ur i Malmö.

    Tack så mycket, en perfekt jacka för mina power walks! :) Inköpt på Gina Tricot nu nyligen.
    Skötväskan är i samma serie som barnvagnen. Joolz heter den.

    SvaraRadera